piątek, 25 grudnia 2015

2. Lech Poznań

Cześć!  Dzisiaj opiszę PACZKĘ od Lecha Poznań. Jest to moja druga w kolekcji otrzymana przesyłka. Kompletnie się nie spodziewałam, że coś od nich otrzymam, bo z tego co wiem odpisują bardzo rzadko, a mnie wysłali paczkę! Jestem wyjątkow szczęśliwa, ponieważ Lech to mój ulubiony klub z Ekstraklasy i im kibicuję.
Niestety, nie dostałam autografów. :( Lech przysłał mi oficjalne karty klubu wszystkich zawodników i 5 klubowych książeczek.
Wysłałam list z prośbą, bez znaczka i koperty zwrotnej.

ZAWARTOŚĆ PACZKI:
-19 Kart zawodników (bez podpisów)
-5 klubowych książeczek (Heeeej Lech!)

Czekałam ok. 3 tygodni.

I tak bardzo cieszę się z tej przesyłki. Nie będę dodawać zdjęć, ponieważ karty są niepodpisane ;)
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz