czwartek, 14 maja 2015

42. - 45. Lech Poznań #1

Witam! Wczoraj odrzymałam przesyłkę w kopercie A5 od Lecha Poznań. Jest to mój ulubiony klub w Ekstraklasie. Dzisiaj przedstawię pierwszą częś listu, w której znajdowały się autografy takich zawodników jak:
- Jasmin Burić
- Karol Linetty
- Kasper Hamalainen
- Vojo Ubiparip
Oprócz tego dostałam jeszcze 3 autografy (na szczęście wszystkie oryginalne), 2 gazetki klubowe - jedna z 2008 roku, jak jeszcze w składzie był Rober Lewandowski oraz z powrotem moją kopertę zwrotną, bo przesyłka przyszła w klubowej. Resztę autografów opublikuję jutro :)
PS. Dziękuję Wam bardzo, bardzo serdecznie za 10.000 wyświetleń! Jest to dla mnie wielki sukces i ogromna radość z tego, że ktoś na mojego bloga zagląda. Dziękuję za każdą wiadomość i każdy komentarz. Wielkie dzięki! :)
Podwójne zadowolenie - Barcelona gra w finale Ligi Mistrzów z Juventusem! :D Pozdrawiam!





2 komentarze: